Gymnasium :D

Jag har nog bestämt mig hur jag ska söka...

1. Drottning Blankas Gymnasieskola - Estetiska linjen - Inredningsdesign (Lund)
2. Drottning Blankas Gymnasieskola - Estetiska linjen - Modedesign (Malmö)
3. Spyken - estetiska linjen - Musik - Spets (Lund)

:)

  Nu sitter jag i alla fall vid vårt nya köksbord och Morris ligger på stolen bredvid mig :)
Ska snart fortsätta och göra färdigt en NO-uppgift. Vi skulle skriva om ett valfritt sätt att producera energi på, t.ex vattenkraft, kärnkraft m.m. Jag valde att skriva om solceller, vilket lätt blandas ihop med solfångare. Skillnaden är att solceller omvandlar solstrålarna till el, men solfångare producerar värmeenergi, till att t.ex. få varmvatten m.m.
  Ganska intressant om ni frågar mig :P
 Morris gäspar xD

 och här har vi mig ._.'

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback