Drömjobb? HELL YEAH!

I sjätte klass hade jag mina aningar. För ett halvår sedan bestämde jag mig. Jag vet vad jag vill jobba med, och jag vet vad njag vill göra i livet, oavsett om jag skaffar familj eller inte. Det hela beror på om man har rimliga drömjobb. det är en sak att vilja bli kändis, men som jag, jag vill bara (haha) bli författare, men sen när jag närmar mig 40-årsåldern, vill jag flytta till ngn liten mysig by i england, öppna en krog, och driva den så länge hjärtat hänger med ;) Det är ju RIMLIGT om man säger så :P

Så jag kommer köra på med mitt drömjobb. Naturligtvis vill jag väl bli känd. jag skulle vilja bli musiker och skådis, men jag vet att det inte är så troligt att jag blir det, så jag satsar på ngt jag vet jag är bättre på, och är lättare att genomföra... eller ja, lite lättare ;)

Cream – Sunshine Of Your Love  skitbra låt! <3

//Nea


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback