SHIT

jag har fått ett enormt behov av att skriva blogginlägg, men när jag väl kom hit visste jag inte vad jag skulle skriva xDD


då kan jag ist:
*tala om att jag har gjort klart alla mina julklappar som jag ska ge bort :D
*dricka mer julmust<3
*rekomendera låten Starfuckers, inc. av nine inch nails
*rek. låten (S)aint av manson
*rek. låten Hysteria av Muse :DD
* gå och lägga mig för att jag e trött och för att eftersom de e 1:A ADVENT IMORRN  så ska jag va me i kyrkan och hjälpa till med lite försäljning o sånt :3
*säga godnatt till  ingen, eftersom mamma sover hos anders och ingen jävel läser min blogg xDD hahahha



men då så... GODNATT xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback